úterý 26. března 2013

Smažená řepa s tymiánem a medovo-hořčičnou zálivkou

Jsem unešená ze stránek my new roots. Líbí se mi, že recepty jsou barevné a převážně z čerstvých surovin. Není tam snad nic, co bych nechtěla ochutnat :-). 

Trochu jsem si šáhla do svědomí a pokusím se používat více klíčků, čerstvé zeleniny a ovoce. Teď v zimě, ono už je jaro, aha. Oprava, tak teď na jaře, kdy za oknem sněží, to není úplně snadné. Proto mi klíčí půlka kuchyně. Na kuchyňskou linku se mi nevejde téměř nic a okna začínají být taky plná.

Na večeři jsem udělala jednoduchý salát.

Potřebuji na něj:
  • uvařenou červenou řepu
  • olej, rozmarýn
  • salát little gem
  • mozarella
  • Zálivka: 2 lžičky medu , 2 lžičky hořčice, 2 lžičky oleje, cca 1 lžičku citronové šťávy
Řepu oloupu a nakrájím na tenké plátky. Rozpálím na pánvičce olej a osmažím na něm plátky řepy, které posypu rozmarýnem (s citem), lehce osolím.
Na talíř dám umytý salát, pokladu na něj plátky řepy, přidám nakrájenou mozarellu a zakapu dresingem.


Salát je výborný!

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat