úterý 29. ledna 2013

Palačinky z kokosového mléka


V neděli byla s malým bobovat. Sněhu moc nebylo, ale když jsme dávali pozor na prodřená místa a vykukující šutry, tak se to dalo. Hodil do řeky klacek, prý ho žerou ryby. Taky okusoval sníh z omrzlých rukavic a to je ze začátku nechtěl, frajer :-)

K palačinkám:

Manžel říkal: "Luxusní!" A on je docela velký kritik. I když by měl být rád, že vůbec vařím :-) Palačinky obsahují kokosové mléko. Pro mě je to novinka. Po otevření jsem se trochu lekla, že je hodně husté. Ale tuk plave nahoře a před použitím je nutné ho promíchat. Část jsem použila na čočku se zázvorem a tu větší část na palačinky.

Potřebuji:

  • prosátou mouku (to není překlep, opravdu je lepší mouku prosít)
  • špetku soli
  • sodu bicarbonu ( já jsem dala malou lžičku kypřícího prášku bez fosfátů)
  • našlehaný banán
  • kokosové mléko
  • vodu

Do větší mísy naliji kokosové mléko s vodou v poměru 1:1. Přidám našlehaný banán (vidličkou banán pomačkám a lehce našlehám), špetku soli a prosátou mouku. Mouku přidávám do palačinkovo-lívancové konzistence :-).

Mám keramickou pánvičku, takže smažím bez tuku.

Podávám s ovocem, marmeládou, tvarohem s oříšky a medem, co kdo má rád...

Dobou chuť.

Mějte se krásně!


Žádné komentáře:

Okomentovat