sobota 15. prosince 2012

Plněné žampiony s nivovou omáčku.

Po nedávném domácím úspěchu s plněnými žampiony mi přistál na lince další sáček žampionů a prý mám něco udělat. Trochu jsem googlila a rozhodla jsem se pro nivovou omáčku. (abych byla fér, v sáčku byla niva také, můj muž dal najevo, co by chtěl)

Potřebuji:

  • nivu
  • sůl, pepř
  • ořechy
  • mléko 
  • cibule 2 ks (nakrájená na jemno)

A samozřejmě žampiony :-)

Žampiony jsem očistila - vyloupala nožičky a oloupala kloboučky. Nožičky jsem použila do polévky. Škoda vyhazovat.
V kastrůlku jsem osmažila cibulku do sklovata, přidala jsem nivu, trochu mléka a povařila. Opepřila jsem. Můžete i osolit, ale niva je už celkem dost slaná. Přimíchala jsem nasekané ořechy.

Žampiony jsem naskládala do zapékací misky, naplnila omáčkou a zapekla na 200°C 25 minut.


Podávala jsem s kroupy.

Dobrou chuť!!
Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat