sobota 15. prosince 2012

Dýňový kotlík s fazolkami adzuki

Tak jak jdou předvánoční přípravy? Taky na to nemáte náladu? Letos jsem na vánoční cukroví hodila ... hm ... bobek. Nic nechystám. Ani chystat nebudu. Jedeme na svátky k našim. Většinou se snažím kromě dárků dovézt z domu aspoň nějaké to cukroví, letos jsem veškerou zodpovědnost hodila na mamku a Terču. Takže se těším na Vánoce, jak se holky vytáhnou :-)

Dnes jsem vařila Dýňový kotlík s fazolkami adzuki. Recept je z Bioadresáře Hanky Zemanové.

Potřebuji:

  • uvařené fazolky adzuki (asi 100 g)
  • dýni - měla jsem muškátovou - 1 kg
  • koření: oregano, tymián, rozmarýn, sůl, pepř
  • cibule - 3 ks
  • česnek - 5 stroužků
  • rajčatové pyré (v receptu jsou 2 plechovky loupaných rajčat) - DM, celá sklenice
  • olej na smažení - já jsem dala přepuštěné máslo


Na oleji (ghí) osmažím cibulku a česnek, přidám koření. Až je cibulka do sklovata, přidám dýni a ještě 5 minut smažím. Zaliji rajčaty (v mém případě použiji pyré) a vařím pod pokličkou dokud není dýně měkká. Přidám fazolky a osolím a opepřím. Povařím ještě 5 minut, jen aby fazolky "natáhly" chuť.

Podávala jsem jen s chlebem.



Dobrou chuť a žádný stres!!
Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat