úterý 15. listopadu 2011

Goga - aneb vaříme pro dítě

Dnes to bude krátké a ještě bez obrázku a aby toho nebylo málo, tak to bude jídlo pro dítě :-).
A co budu vařit? Zeleninovou kaši s vajíčkem a těstovinami.

Ale abych nemluvila jsen já, dám prostor svému synovi. Omluvte jeho omezenější slovník, jednak je po mamince a taky má jen 16 měsíců.

Potřebuji:
goga
baba
glo
prrrff
tata
vuak

(určitě je to srozumitelné, jen pro přesnost potřebuji: celer, dvě mrkve, lžičku bujónu, vodu, vajíčko a špaldové těstoviny).

Goga baba baf baba tata koko.

(Zelninu jsem očistila a nakrájela na kostky, do hrnce jsem dala zeleninu, bujón a zalila trochou vody, stačí trochu, aby kaše nebyla moc řídká. Zeleninu jsem uvařila do měkka. Mezitím jsem uvařila těstoviny dle návodu a vajíčko. Do roku věku dítěte by se měl dávat jen žloutek. S bílkem počkejte.
Zeleninu jsem rozmixovala do hladka. Do takové konzistence, aby kaše nepadala z dětské lžičky :-))

Ham Ham

(Dobrou chuť)

Fotku nemám, jídlo jsem poctivě vyfotila, ale když jsem ji pak viděla na počítači, tak jsem si říkala, že ji sem nemůžu dát. Jídlo vypadalo trochu jako už ... ehm použité :-)
Ale malému moc chutnalo (a mě taky, na co budu vařit dvě rozdílné jídla, že? )

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat