pondělí 3. listopadu 2014

Krmítko pro ptáčky

Při pohledu na datum posledního příspěvku jsem se zhrozila. Opravdu srpen? Tak dlouho jsem se přeci neodmlčela?

Ale není si co nalhávat. Mezitím léto odešlo spát a nastal podzim se vším, co k tomu patří. Vytáhla jsem podzimní bundu a dlouhé svetry (není mi patnáct a ledviny mám jen dvoje), zamulčovala jsem zahradu a s trpaslíčkem jsme vytvořili krmítko pro ptáčky.

Jednou jsem takhle listovala novým číslem Pravého domácího časopisu a narazila jsem na článek o ptačích budkách. Autorem projektu je Václav Klapetek a celé dílo najdete na stránkách www.budkajakodarek.cz.

Na stránkách si můžete vybrat ptačí budku nebo krmítko, které vám dorazí ve formě skládačky.
Jednotlivé dřevěné díly si začistíte, podle návodu stlučete dohromady a nabarvíte. Vše jde dělat za pomoci dětí, větší děti to zvládnou sami. Všechny pomůcky jsou přiloženy v balíčku. Nemusíte nic doma nebo po sousedech shánět.

Poté stačí své dílo umístit na zahradě nebo za oknem a pozorovat malé návštěvníky.

Takto vám dojde balíček poštou

Všechny díly po rozbalení

A hotové krmítko



Umím si představit krmítko nebo budku i jako hezký vánoční dárek.  

Mějte se krásně.
Vaše M.


Žádné komentáře:

Okomentovat