neděle 13. dubna 2014

Obědový zeleninový salát


Mám trochu problém s názvy jídel. Hlavně těch, kde je hodně surovin a žádná výrazně nepřevyšuje. Nazvala jsem tento salát obědový. Jednak proto, že jsme ho měli na oběd a také je dostatečně sytý.
Jak jsem psala v minulém příspěvku. Zařadila jsem do svého jídelníčku především syrovou a živou stravu. Věřím tomu, že mému tělu to hodně prospěje. Nedělám to kvůli hmotnosti ani o tom neuvažuji jako o dietě. Spíš mě nebaví být nemocná, chytat každý bacil co letí kolem a chtěla bych trochu pročistit "trubky" :-).

Včera jsem dělala na oběd salát. 

Potřebuji na něj:
  • mladé listy špenátu (asi hrst)
  • listy rukoly (hrst)
  • 3 kulaté bílé ředkve
  • 4 mrkve
  • 5 stonků řapíkatého celeru
  • 5 sušených solených rajčat (sušených na slunci)
  • 1/3 květáku
  • bylinky na salát (použila jsem od sonnentoru)
  • sezamová semínka
Rukolu a špenát omyji a dám do velké mísy. Mrkev očistím a nastrouhám na jemno. Ředkve nakrájím na malé kostky. Vše smíchám v míse. 
Celer a květák omyji a nakrájím. Dám do mixéru a mixuji dokud se vlákna nerozbijí a zelenina nepustí šťávu. Přidám rajčata, vznikne mi omáčka, kterou smíchám v míse se zeleninou.

Salát ozdobím sezamovým semínkem.




Narazila jsem na stránky http://raw-katka.webnode.cz/. Určitě stojí za přečtení. Všimněte si i videí.

Mějte se krásně.

Vaše M.

Žádné komentáře:

Okomentovat