neděle 15. června 2014

Čokoládovo-avokádová pěna


Včera jsem měla nepříjemnou zkušenost s člověkem, který se řadí do okruhu přátel. Tvrdě mi vmetl do obličeje mé stravování. Není asi náhodou, že je to lékař a bílou rýži nebo brambory s kusem masa považuje za ideální vyvážené jídlo. Ostatní je extrém já jsem asi fakt blbá, že jdu jinou cestou.

Je mi to líto. Je to první negativní reakce. Většinou se setkávám s neutrální až pozitivní reakcí. Přitom o tom, co jím se normálně s nikým nebavím a nikomu své názory nevnucuji. Myslím si, že na to nemám právo, koho to zajímá a chce se něco dozvědět, tak se zeptá a já si s ním ráda promluvím, dám mu ochutnat a podobně. Je to povahou konkrétního člověka? Je to tím, že je lékař a v dané věci je "slepý"? Nevím ...

Každopádně nebudeme si kazit den a dáme si sladkou tečku. 

Co na ni potřebuji? 
  • zralé avokádo
  • 2 zralé banány (zralé banány nejdou omačkané a jsou tečkované)
  • lžíci raw kakaového prášku
  • med dle chuti
Danou pochoutku můžete ozvláštnit kokosem, pylem, nasekanými kakaovými boby. Dle libosti.K čokoládové pěně mám ráda šťavnaté ovoce - nektarinky nebo broskve. 



Všechno do hladka rozmixuji, pokud je potřeba přidám ořechové mléko nebo vodu.


Mějte se moc krásně a ať máte štěstí na lidi :-)

Vaše M.

2 komentáře:

  1. Ahoj!

    To jsi měla teda smůlu na agresora. Osobně se v okolí setkávám spíše s ironií ("Nebude ti vadit, když si před tebou dám tatarák?"), nejapnými poznámkami ("To je skoro hanba dávat na ten gril zeleninu") a především hloupými otázkami od hloupých lidí ("A co teda jako jíš?").

    Všechny mi obracejí kudlu v zádech, ale co můžu dělat? :-)

    Jinak k tomuto receptu - měla jsem na blogu podobný recept, takže vím, jak je to delikátní a navíc s broskvemi! Ty jsou mé nejoblíbenější :-)

    Pipi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Pipi, díky moc za povzbuzení. Moc si toho vážím.

    Spor má ještě pořád dohru. Jedná se o nejlepšího kamaráda mého manžela a po naší výměně názorů mě nechce vidět. (ANO, i tak se může vyostřit rozdílnost ve stravování dvou lidí). Mě osobně to neovlivňuje, jen to přináší komplikace. Manžel svůj čas musí dělit na čas strávení s ním a pak s námi. Nemůže ty věci spojit.

    Ráda bych upozornila, že do konfliktu jsem se dostala trochu jako slepý k houslím, kdy jsem v podstatě neměla ani šanci se nějak obhájit. Chápu, že jsou okamžiky, kdy někdo vybuchne a ventiluje to ven. Ale tohle není ten případ. Nikdo mi nemůže nadávat za mé rozhodnutí o svém životě. Rozhodnutí nejíst maso, vydat se přírodní cestu, ať v léčení, tak v bydlení a v myšlení, bylo to nejlepší v mém životě. Dle mého pohledu je návrat k zapomenutým zvyklostem jediný správný (s ohledem na stav naší planety a vztahy mezi lidmi). Pro některé to může být extrémní cesta. Ale každý jedinec je unikátní a nikdo neví absolutně všechno aby mohl soudit toho druhého.

    Doufám, že si nakonec každý najde svou vestu, na které bude spokojený a šťastný.

    Měj se krásně a užívej si léta.

    Tvá Magda

    OdpovědětVymazat