pondělí 26. ledna 2015

Bez odpadu_ odličovací tampónky a žínka na nádobí

Nedávno jsem téměř omylem narazila na blog trashisfortossers a byla to náhoda inspirativní. Rozhodla jsem se něco pro sebe a okolí udělat a vytvořit si pár drobností do koupelny a domácnosti. 

Jako první vám představuji Háčkované odličovací tampónky. Vybrala jsem přízi 50% bambus a 50% bavlnu. Návod na jednoduché háčkované kolečko najdete TADY.


Příze je velmi příjemná na dotek. Jako základní počet bych viděla minimálně deset kousků.
Ty na fotkách jsem použila jako dárek. :-)


Druhým výrobkem je žínka na nádobí. Houbičky z polyuretanové pěny používáme asi všichni. Jen mě nikdy nenapadlo, kam pak mizí. Recyklovat nejdou. Skončí vždy v koši. Nebyla by lepší bavlněná žínka, která by se dala prát?


Upletla jsem čtvereček (až obdélník, záleží na konkrétní situaci :-) ) z bavlněné příze. Základní řadu tvoří 30 ok. Na obrázku jsou žínky z dvojité příze, ale postačující jsou i z jednoduché příze.
Doporučuji udělat si jich pár do zásoby a průběžně prát s běžných prádlem v pračce.


Pokud jste ještě zakutaní doma a zahradní katalogy už máte všechny pročtené, tak hurá do toho.

Mějte se krásně. Vaše M.

Žádné komentáře:

Okomentovat